Главната причина лежи во нашиот егоизам.
Да, да – ние сме еден многу себичен народ, со малку сенс за општото добро. Една
од причините за таквиот врвен егоизам е незнаењето, кое пак се должи на ниското
ниво на почит кон образованието.
Да, нашиот народ многу љуби дипломи, ама
воопшто вистински не го почитува образованието. Се сеќавате ли како бабите во
помалите средини, скоро за секој образован човек, кој отскокнуваше од стандардите на касабата, велеа: „Колку поучен,
толку побудала“. Значи се почитува и е на цена снаодливоста, итарпејовштината,
но не и вистинската едукација, вистинското знаење.
Пример за нашиот однос кон
образованието се и врските кои родителите ги бркаат за оценки, што зазеде
размери на епидемија. Никој не се тепа за знаење, нити еден родител не се кара
со професорите зашто не ги учат децата доволно, нити се караат со своите деца
дека не се трудат доволно... туку сите навалиле да бркаат незаслужени оцени.
Зошто? За да не ми се мачи детето!!!
Значи образованието во
свеста на нашиот народ не е нешто кон кое се тежнее, нешто кое се посакува... туку
тоа е мачење, нужно зло, а дипломата е само форма која треба да се задоволи. Само
да потсетам дека незаслужена оцена спаѓа во лажење и крадење... тоа е примерот
кој им го даваме на нашите деца, тоа е кодот на кој ги воспитуваме: „Снајди се
синко, биди итар, нека ти текне, никој не знае се, бла, бла....“ и оп... ете ти
добар политичар, ама “итар”, демек снаодлив – вистински итар Пејо, вистинскиот
дух на нашиот народ
И после ќе нè водат како што нè водат, ќе имаме власт каква што имаме и ќе се чудиме што нè снашло, ама ни со мал прст нема да мрднеме за да го промениме тој штетен национален (итарпејовски) менталитет кој го имаме.“
Текст на Благица Сековска, со кој потполно се согласувам.
uvae od standardite na kasabata, velea kolku poucen, tolku pobudala. Znaci se pocituva i e na cena snaodlivosta, itarpejovstinata, no ne i vistinskata edukacija, vistinskoto znaenje. Primer za nasiot odnos kon obrazovanieto se i vrskite koi roditelite gi brkaat za ocenki, sto zazede razmeri na epidemija. Nikoj ne se tepa za znaenje, niti eden roditel ne se kara so profesorite zasto ne gi ucat decata dovolno, niti se karaat so svoite deca deka ne se trudat dovolno.....tuku site navalile da brkaat nezasluzeni oceni. Zosto? Za da ne mi se maci deteto!!! Znaci obrazovanieto vo svesta na nasiot narod ne e nesto kon koe se trznee, nesto koe se posakuva...tuku toa e macenje, nuzno zlo, a diplomata e samo forma koja treba da se zadovoli. .....samo da potetam deka nezasluzena ocena spaga vo lazenje i kradenje...toa e primerot koj im go davame na nasite deca, toa e kodot na koj gi vospituvame...snajdi se sinko, bidi itsr, neka ti tekne, nikoj ne znae se, bla, bla..... i op...ete ti dobar politicar, ama "itar", demek snaodliv....vistinski itar pejo, vistinskiot duh na nasiot narod.....i posle ke ne vodat kako sto ne vodat, ke imame vlast kakva sto imame i ke se cudime sto ne snaslo.....ama ni so mal prst nema da mrdneme za da go promenime toj steten nacionalen (itarpejovski) mentalitet koj go imame.
No comments:
Post a Comment