Thursday, May 7, 2015

Здрави мисли: Си ја сакам државата, си го сакам семејството, сакам поубава иднина за моето дете... - Благица Сековска

Во овој мој пост сакам да ѝ дадам место на една моја Фејсбук пријателка, која во својот пост го кажа тоа како се чувствува, и како се чувствуваат стотици илјади Македонци, во однос на моменталната политичка состојба во Македонија.

Благица Сековска: „Сакам да појаснам некои работи....Јас не сум против ВМРО!!!...Мојот прадедо бил комита, мои претци гинеле за Макединија, нивни имиња стојат и во Могилата на непобедените во Прилеп...нити пак сум за СДСМ кои еднаш претходно ги предадоа начелата за социјална правда и ги штитеа интересите на олигархијата, а не требаше, оти се декларираат како левица, а јас, да се разбереме, почитувам левица, но само ако е навистина левица, ако навистина се грижи за социјалната правда...Јас сум граѓанка на Македонија...си ја сакам државата, си го сакам семејството, сакам поубава иднина за моето дете...но не сакам власт која е нечесна, која мести тендери, мести судии и пресуди, креира јавно мислење преку нарачани вести и пропагадни пораки, купува судии, инвестира преку Белизе, спремна е за се само да постои, дури и на насилство,......власт поради власт,......Но врв на се е што таа е спремна дури и убиство да сокрие, ако така им одговара....БЉАК.....убиството на Мартин го криеле за да не им падне медиумската покриеност од хајката против Љубе, кој патем кажано, исто така, како што чувме во бомбите, е наместен....Некои во приказнава си зеле улога на Бог, па не влечат сите како пиони по шаховска табла во зависностѕ од своите себични потреби....Значи да појаснам уште еднаш...не ми е важно дали на власт ќе биде ВМРО или СДСМ или некој трет....важно ми е дали на власт ќе бидат чесни политичари кои работат за доброто на сите нас, ГРАЃАНИТЕ, и кои при тоа не почитуваат и уважуваат нас ГРАЃАНИТЕ....Во моментов не се чувствувам нити уважено, нити почитувано, нити безбедно, нити пак иднината си ја гледам со надеж за подобро.....затоа ‪#‎protestiram‬ ...............и најважно од се...противник сум на секаков вид на НАСИЛСТВО....нулта толеранција имам за истото....не постои позитивно и негативно насилство....секое насилство е лошо....толку од мене за денес....Имајте убав ден и се гледаме....„

„...секогаш сум гласала според сопствениот кодекс за правда и етичност....кога не сум гледала избор, воопшто не сум гласала...човек сум со високо ниво на граѓанска свест и така и реагирам, како граѓанка....така секој од нас во джавава ако реагираше немаше ни до тука да стигне држава...„

„...постапувам исклучиво во склад со мојот внатрешен глас и мојот кодекс за морал и правда„.

„...Искрено чувствував потреба да објаснам, оти преку глава ми е од етикетирање и биполарност...Државата не постои нити поради ВМРО нити поради СДСМ....Постои поради нас, граѓаните, и сите кои се на власт треба да не почитуваат„.

...нашите претци крвареле за нас да ни биде подобро...Најмалку што може да сториме за нашите потомци е да не дозволиме ним да им биде полошо од колку нам...само кон прогрес, само кон подобро да гледаме и да се бориме...Јас ќе го бранам моето човечко и граѓанско достоинство...не прифајќам да бидам ничиј полтрон, само рамноправен и уважен партнер„.

 

No comments:

Post a Comment